Користувачі мають право:

  • отримувати безкоштовну інформацію про склад бібліотечних фондів;
  • безкоштовно отримувати консультаційну допомогу у пошуках та виборі джерел інформації;
  • одержувати у тимчасове користування книги, періодичні видання з бібліотечного фонду;
  • брати участь у всіх масових заходах, що їх проводить бібліотека;
  • виносити документи за межі бібліотеки, якщо вони записані у формулярі на абонементах,термін користування документами на прохання користувача може бути продовжений, якщо на них відсутній попит інших користувачів;
  • рідкісні та цінні книги, альбоми, атласи, довідкові видання, а також видання і актуальні матеріали, що є в бібліотеці в одному примірнику, додому не видаються, ними користуються тільки в читальному залі.

Користувачі зобов'язані :

  • мати власний читацький формуляр;
  • повертати документи не пізніше встановленого бібліотекою терміну;
  • користуючись документами з бібліотечного фонду, читач повинен дбайливо ставитися до них;
  • при одержанні документів має перевірити їхню кількість та наявність пошкоджень і в разі виявлення дефектів попередити про це бібліотекаря, який зобов'язаний зробити на документах відповідну позначку. В іншому разі відповідальність за виявлені у документах дефекти несе користувач;
  • кожний документ, виданий на абонементі, фіксується в читацькому формулярі і підтверджується підписом користувача;
  • користувач, який втратив або пошкодив документ з фонду бібліотеки, повинен замінити його аналогічним чи документом, визнаним бібліотекою рівноцінним, або відшкодувати його ринкову вартість;
  • дотримуватись тиші в бібліотеці.

 

Бібліотека зобов’язана:

  • інформувати користувачів про всі види послуг, що їх надає бібліотека, в т.ч. й платні;
  • створювати умови для використання бібліотечного фонду, роботи користувачів в бібліотеці, надавати допомогу в доборі потрібних документів;
  • дбати про культуру обслуговування користувачів;
  • формувати в користувачів потребу в інформації, користуванні бібліотеками, сприяти підвищенню культури читання;
  • задовольняти їх потреби в створенні при бібліотеках читацьких об’єднань, клубів за інтересами;
  • систематично здійснювати контроль за своєчасним поверненням до бібліотеки виданих користувачам документів;
  • враховувати читацькі запити при формуванні інформаційних ресурсів, проведенні масових заходів;
  • не використовувати відомості про користувачів бібліотеки та їх інтереси з будь-якою метою, крім навчальної, без їх згоди;
  • звітувати перед користувачами бібліотеки та педагогічною радою навчального закладу .

Банківські реквізити

bank

Звіт директора 2022-2023 н.р.

zv

 

Календар свят

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання 

Погода

Погода

Вибір мови

Зараз на сайті

На сайті 3 гостей та відсутні користувачі

Узнай свой IP адрес